Az alkalmazások elérhetők és ingyenesen letölthetők a Google Play és az AppStore-okból. Megfelelően működnek és jelennek meg okostelefonokon és tableteken, így például a taxisofőrök kényelmesen, nagyobb kijelzőn is tökéletesen használhatják a rendszert.
A mobil applikációkat és a hozzá kapcsolódó weboldalt úgy fejlesztjük le, hogy egy közös adminisztrációs felületen egységesen módosítani lehessen az alkalmazások és a weboldal tartalmát. Ha például tarifát kell emelni, elegendő belépni a kezelőfelületre, módosítani az árat és a mentést követően az applikációkban és a weboldalon egyaránt az új tarifa szerint számol a rendszer. Az admin felületen lehetőség van egyszerű és automatizált értesítések (push-üzenetek) vagy e-mailek küldésére, jelentések, kiértékelések készítésére vagy a felhasználók kezelésére.
Az automatizált számlázási rendszernek köszönhetően a felhasználók e-mail címére a megrendelés teljesítését követően megérkezik a fizetési bizonylat. A beépített értékelő modul segítségével a felhasználók értékelhetik, megoszthatják másokkal a szolgáltatást és ajánlhatják ismerőseiknek vagy barátaiknak. Az értékelést a sofőrök és a felhasználók egyaránt használhatják, így mindkét félről információt szerethetünk.
A teljes rendelési folyamat automatizált. Amikor egy felhasználó szeretne A pontból B pontba eljutni, a rendszer kalkulál egy körülbelüli árat (felhasználva az aktuális forgalmi viszonyokat és a legkedvezőbb útvonalat ajánlva), majd leadhatja a rendelését. A felvételi ponthoz legközelebb eső szabad taxisofőr kapja meg először a rendelést, aki elfogadhatja, vagy elutasíthatja azt. Elfogadást követően a felhasználót push értesítéssel és hangjelzéssel folyamatosan tájékoztatja a rendszer minden további eseményről (pl. a sofőr elindult, megérkezett). A felhasználónak lehetősége van többféle fizetési módot választani (készpénz, kártya, kredit). Sikeres fizetést követően a rendszer automatikusan generálja a kiállított számlát vagy rendelési összesítőt, majd azonnal elosztja a bevételt a beállított arány szerint a sofőr és az üzemeltető (taxitársaság) között.
A rendszerhez kapcsolódó diszpécser -adminisztrációs- felületen minden folyamat valós időben nyomonkövethető, ellenőrizhető és visszakereshető. Egy ilyen rendszernek több, mint 150 funkciója van (a fenti funkciókat csak ízelítő jelleggel tettük közzé), elérhető Andorid és iOS eszközökön, tartozik hozzá egy diszpécser felület és egy landing (promóciós) oldal is.
Egy átlagos taxi applikációt nettó 12.000.000 forinttól fejlesztünk Android és iOS rendszerekre. Egy összetettebb taxi alkalmazás viszont elérheti akár a 25-30 milliós költséget. Határidőt tekintve az egyszerűbb verziónál érdemes 80-100 munkanappal számolni a nyers fejlesztési időt, az összetettebb verzió pedig 100-150 munkanap alatt valósítható meg, mivel a taxi app fejlesztésben már jelentős tapasztalattal rendelkezünk külföldön és Magyarországon egyaránt. Létezik egy havidíjas megoldás is, amelyben egy egyszeri konfigurálási és fejlesztési költségen felül, havonta fix összegért bérelheted tőlünk a piac egyik legjobb applikációját, valamint a hozzá tartozó diszpécser felületet.
Pontos árat természetesen akkor tudunk mondani, miután megismerjük és áttanulmányozzuk a projektet. Bár rengeteg tapasztalattal rendelkezünk ezen a téren, de javasoljuk az IT specifikáció készítést, mivel ahány taxitársaság, annyi féle igény merül fel, amiket a fejlesztés megkezdése tisztázni kell.