A mobilapp fejlesztésnél sarkalatos kérdés, hogy milyen fizetési megoldás(oka)t válasszunk. Legyen szó éttermi rendelésről, edzőtermi bérlet vásárlásról vagy taxirendelésről, az applikációk egyik fontos szerepe, hogy egyszerűbbé és gyorsabbá tegyék a fizetést, ami mind a vásárlónak, mind a szolgáltatónak előnyére válik. A vásárló két mozdulattal intézheti az ügyletet, elkerülve a sorbanállást, pénztárcában kotorászást, hosszadalmas utalást vagy a “nincs kisebb?”-hez hasonló kérdéseket. A szolgáltató szintén időt spórol, ráadásul a transzparens könyvelést, adózást és adminisztrálást is elősegíti ez a módszer.

Azonban mielőtt még eljutnánk a fejlesztés ezen szakaszához, érdemes szemügyre venni a lehetőségeket. Kormos Milán, az AppSolution Kft. tulajdonosa a Trend FM Monitor Délután című műsorában beszél az alkalmazáson belüli, úgynevezett in-app purchase és az appon kívüli vásárlások előnyeiről és hátrányairól.

Az interjú ide kattintva hallgatható meg.