Így segítheti a vállalkozásodat egy telefonos játék
Sokan gondolják úgy, hogy a telefonos játékok csak a fiatalabb korosztálynak és a „kockáknak” nyújthat jó alternatívát, ha marketingről van szó. Ez az elképzelés azonban téved – egy játék rengeteget adhat hozzá az Önről kialakított képhez, ha megfelelően kihasználja a…
Górcső alatt a kiterjesztett valóság – így lesz belőle marketing eszköz
Az kétségtelen, hogy napjaink legnépszerűbb telefonos alkalmazásai között előkelő helyen szerepelnek az AR-appok. Ez érthető is, hiszen rengeteg új lehetőséget rejt magában mind a szórakozás, mind a tájékozódás terén. De hogyan lehet mindezt a marketingben alkalmazni? Ideje körüljárni ezt a…
Android, iOS és Windows-os telefonokra is célszerű applikációt fejleszteni?
Ahogy az a csomagajánlatainkban is látható, lehetőség van arra, hogy csak bizonyos operációs rendszerekre készüljön el egy alkalmazás, de akár hibrid szoftver létrehozására is van lehetőség. Joggal merülhet fel a kérdés, hogy megéri-e vajon minden rendszerre elkészíteni az applikációt. Mi…
Milyen éves fenntartási költségei vannak egy mobil applikációnak?
Amikor mobil applikáció fejlesztésére kerül sor, gyakran felmerülő kérdés, hogy milyen kiadásokkal érdemes számolni a későbbiekben. Az alkalmazást ugyanis nem elég elkészíteni, naprakészen is kell tartani, ami további költségekkel jár, amelyeket jó, ha előre meg tudunk tervezni. Ahhoz, hogy képet…
Összeköthetem a weboldalamat egy mobil applikációval?
Ha röviden akarnánk válaszolni a címben szereplő kérdésre, a válasz egyértelmű igen volna. Ám ez még önmagában nem fedi le mindazokat a lehetőségeket, amelyeket egy applikáció és egy weboldal összekötésében rejlenek. Ennek ugyanis több módja is létezik, melyek mindegyike más…
Egyedi applikáció fejlesztésben vagy „dobozos” applikáció megoldásban gondolkodjak?
Arról már több cikkben is beszámoltunk, hogy hogyan lehet maximálisan kihasználni a saját applikációban rejlő lehetőségeket. Ám egy applikáció fejlesztése meglehetősen összetett dolog és magas költségekkel is járhat. Csábítóak lehetnek azok az ajánlatok, amelyek készen kínálják a megoldást, ám az…
Hogyan tehetek szert több ügyfélre egy mobil app segítségével?
Előző cikkünkben arról írtunk, hogyan lehet egy mobil applikációval pénzt keresni. Ebben kitértünk arra, hogy mennyire fontos a hatékonyság során az, hogy az applikáció a marketing szerves részévé váljon. Ahhoz azonban, hogy ez valóban eredményes legyen, először is arra van…
Hogyan kereshetek pénzt egy mobil applikációval?
Hogyan kereshetek pénzt egy mobil applikációval? Amikor saját applikáció készítésére kerül sor, az első kérdések között felmerül az is, hogy vajon mennyi pénzt lehet majd így keresni és hogy hogyan. Minden befektetés akkor igazán jó, ha megtérül az az összeg,…
Szüksége van a cégemnek saját mobil applikációra?
Az egyik leggyakoribb kérdés az applikációk fejlesztése kapcsán, hogy szükség van-e rá és hogy miért. A válasz azonban jóval összetettebb, mint ahogy elsőre gondolnánk. Ahhoz ugyanis, hogy a kívánt hatás elérhető legyen, olyan alkalmazásra van szükség, ami a felhasználók és…
Miért ilyen „drága” egy mobil alkalmazás? Mi kerül ezen ennyibe?
Miért ilyen „drága” egy mobil alkalmazás? Az árak ismertetésénél mindig kibukik ez a kérdés az érdeklődő részéről a személyes találkozó alkalmával. Természetesen teljesen jogosan teszi fel a kérdést, mivel a háttérfolyamatokkal nincs tisztában, hiszen Ő csak egy „gombot lát a…
Kiterjesztett valóság alkalmazások és virtuális valóság applikációk fejlesztése
A kiterjesztett valóság (angol nevén: Augmented Reality- AR) és virtuális valóság (angolul: Virtual Reality) alkalmazások fejlesztésével – jelen pillanatban – még nagyon kevesen foglalkoznak, az azonban már most látszik, hogy ezzel a technológiával az élet számos területén hatalmas előre lepéseket…
Hogy néz ki egy jó ajánlatkérés app fejlesztésre?
Sok embernek nem okoz gondot ajánlatot kérni egy adott termék elkészítésére vagy szolgáltatás kivitelezésére, tapasztalataink szerint azonban egy-két fontos dolog mindig kimarad a levélből. Az alábbiakban szeretnék segítséget nyújtani abban, hogy mire figyeljünk az ajánlatkérés során. Tegyük fel, hogy egy…