7 nélkülözhetetlen funkció, ha HR alkalmazást szeretnél
Az utóbbi egy évben már teljesen természetessé vált mindenki számára az online kommunikáció. Az irodai dolgozók nagy része átállt arra, hogy a belső folyamatokat online felületeken végzik, legyen szó projektmenedzsmentről, chatről vagy meetingekről. A legtöbb esetben ezek különböző platformokon történnek,…
Így támogasd a HR osztályt! – A HR appok 7 előnye
Egy év távlatából teljesen másképpen gondolunk a home office-ra, mint azelőtt. Sokan tartottak attól, hogy szétesik a csapat, koordinálhatatlanná válik a sok projekt, nehézkes lesz az ügyfelekkel történő kommunikáció, és még sorolhatnám a korábbi aggodalmainkat. A humán erőforrás menedzsment szintén…
A legnépszerűbb magyar taxi appok
Milyen kérdést teszünk fel egy buli végén, turistaként a reptérre érkezve, vagy akkor, amikor éppen sietősen készülődünk a vonatállomásra? “Valaki tud mondani egy taxi számot?” Pár éve valóban így történhetett, viszont napjainkban már semmi szükség erre a kérdésre, ugyanis szinte…
Podcast app körkép: Van élet a Spotify-on túl?
Számtalan témában akadnak jobbnál jobb podcastek, legyen szó tanulásról, kultúráról, hírekről vagy szórakozásról. De hol hallgatjuk mindezeket? Az egyik legnépszerűbb applikáció ebben a kategóriában a Spotify, amelyen nem csak a kedvenc zenéidet hallgathatod meg online és offline, hanem akár olyan…
10 tipp, amivel növelheted az ügyfeleid elégedettségét – 2. rész
Legutóbbi bejegyzésünkben arra hoztunk néhány ötletet, hogy miképpen teheted lojálisabbá az ügyfeleidet a mobilappod segítségével. Ugyanis ha jól használod az alkalmazásodat, és legalább annyi energiát fektetsz a mindennapi kezelésére, mint az indulás előtt a fejlesztésébe, akkor növelheted az ügyfeleid elkötelezettségét…
10 tipp, amivel növelheted az ügyfeleid elégedettségét – 1. rész
Az emberek 81%-a hajlamos arra, hogy egy jó minőségű szolgáltatást tapasztalva visszatérő ügyféllé váljon. Bár a mobil appok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, az alkalmazások ügyfélszolgálata a legtöbb vállalatnál még gyerekcipőben jár. Ez óriási hiba, hiszen néhány negatív tapasztalat után a…