Miért legyen saját éttermi appod?
Manapság szinte alap, hogy minden komolyabb étterem elérhető az online térben. Kérdés, hogy milyen formában: saját weboldallal, applikációval vagy egy nagyobb ételszállító mobilappján? Ez utóbbi igen nagy népszerűségnek örvend manapság, és bár gyors és hatékony megoldásnak tűnhet, nem biztos, hogy…
7 UX szabály a Spotify-tól
A Spotify méltán vált világszerte az egyik legnépszerűbb applikációvá. Ehhez nagyban hozzájárult a felhasználói felülete, amit hét fontos alapszabály mentén alakított ki. Cikkünkben megmutatjuk, hogy milyen tippeket és trükköket érdemes ellesni tőlük, mielőtt app fejlesztésbe vágnál. 1. Jakob törvénye A…
Mitől lesz jó a UI design?
A UX és UI design olyan szakkifejezések, amit a fejlesztések során napi szinten használunk, viszont érdemes különbséget tenni közöttük. Ugyanis a UX design (user experience) a felhasználói élményt jelenti, a UI (user interface) pedig a felhasználói felület vizuális kialakítását. Ez…
Mi a különbség a B2C és a B2B appok között?
Mielőtt mobil app fejlesztésbe vágnád a fejszéd, kulcsfontosságú, hogy megismerd a potenciális felhasználókat. Már a tervezés korai szakaszában rengeteg döntés áll előtted, legyen szó a UI/UX design-ról, megfelelő tone of voice-ról vagy akár az app nevéről. Mindent a célközönségedre szabva…
Mobil app marketing: hogyan tartsd meg az ügyfeleidet?
Cikksorozatunk első és második részében abban mélyültünk el, hogyan tudsz felkészülni az appod fejlesztésére, illetve milyen módszerekkel és eszközökkel szólíthatod meg hatékonyan a közönségedet. Ezzel el is érkeztünk a harmadik szakaszhoz, melyben a felhasználók megtartására adunk javaslatokat. Elkötelezés, avagy a…
Mobil app marketing: ügyfélszerzés
Előző bejegyzésünkben felvázoltuk, hogy miért fontos, hogy már a mobil appod fejlesztése előtt pontos marketing céljaid legyenek és ennek mentén célzott tevékenységet végezz, ide értve a nélkülözhetetlen kutatási szakaszt. Az első lépés az érdeklődés felkeltése, amikor is felmérjük a piacot,…